Pozadí konfliktu
Uplynulo už hodně doby, kdy lidé opustili bezpečí své rodné planety Země a vydali se kolonizovat a objevovat okolní vzdálený vesmír. Trvalo mnoho tisíc let, než se lidská rasa rozšířila po celé Galaxii skrz démonickou dimenzi zvanou warp. Lidé brzy ale zjistili, že vesmír není místo harmonie. Tisíce let bojují proti nelítostným mimozemšťanům a démomům z nekonečných hlubin warpu. Po pádu Eldarské říše (mimozemská rasa na první pohled podobná lidem) se po celé Galaxii rozšířily warpové bouře a znemožnily kontakt mezi jednotlivými koloniemi lidí. Mezi planetami vypukla anarchie a to trvalo několik tisíc let. Tehdy ale ze stínu vystoupil muž, znám jako Císař. Na planetě Terra (Země) vyvinul ze své DNA dvacet superválečníků - dvacet svých synů, Primarchů. Démoni warpu mu je ale unesli, a Císař jediné co mohl (protože jeho mysl byla obrovská a nadlidská), bylo zabít únosce a navést zárodky svých synů do bezpečí různorodých planet. Mezitím z DNA ztracených synů vybudoval armády Vesmírných mariňáků - nadlidí a superválečníků, které Císař vedl po utichnutí warpových bouří za sjednocení lidské rasy. Postupně našel všechny své syny, kterým dal významné pozice v armádách Vesmírných mariňáků.
Démoni Chaosu ale nikdy nespí. Pokusili se zvrátit mysli Primarchů. A v polovině případů se jim to podařilo. Nákaza Chaosu se rozšiřovala z mariňáka na mariňáka a hereze proti lidskému Impériu rostla. Vše vyústilo v největší konflikt, které lidstvo kdy zažilo. Miliardy imperiálních vojáků se střetly v krvavých bojích proti zvráceným válečníkům Chaosu. A zrádcům velel Horus, Císařův nejoblíbenější syn. Armády Chaosu se probojovaly až k planetě Terra, kde se nakonec utkal Horus se samotným Císařem.
Boj skončil Horovou smrtí, ale i Císařovým zmrzačením, kvůli čemuž musel být napojen na technologii Zlatého trůnu, který by zachovával jeho životní funkce a přitom byl napojen na Astronomican - obrovský stroj spletený z lidských psychiků (psychicky obdařených lidí jako byl Císař) a kteří slouží jako psychický maják pro piloty kosmických lodí, kteří musejí navigovat lodě skrz chaos warpu. Po deseti tisíci letech, od doby, kdy bylo Horovo kacířství potlačeno, vládne Impériu železná kázeň a víra. Lidé se chopili největší části Galaxie, kterou udržují stovkami miliard obětí na statisících planetách. V Impériu operuje Inkvizice, která likviduje jakékoliv kacířství vůči lidstvu. Nelítostně zabíjí mimozemšťany a likviduje celé planety. To samé de facto dělá i Imperiální garda a Vesmírní mariňáci. Věk čtyřicátého prvního tisíciletí je věkem boje, krve, víry, genocidy, temnoty, šílenství a strachu.


Stavba armády

Každá armáda se skládá do tzv. "Detachments", nebo-li oddílů. Toto je námi nejpoužívanější oddíl.
Každá jednotka v armádě, každá zbraň má předem definovanou bodovou hodnotu.
Naše bitvy hrajeme nejčastěji do 1200 bodů, ale jsme schopní se domluvit na méně i více bodů, dle potřeby.

Mise

Pro zvýšení variability našich her používáme "Objective Cards", které obsahují informace o cílech jednotlivých her. Někdy je cílem vyhlazení protivníka, jindy obsazování a udržování klíčových bodů na mapě a někdy do hry vstoupí vesmírné síly a na bojiště, v průběhu hry, dopadne kometa!
Karty, kromě misí, obsahují nespočet variant pro rozmisťování armád na stůl.
Jeden příklad za všechny.

Pravidla v kostce

Každý model má v této hře předem připravenou základní charakteristiku, stávající se z několika čísel, která určují požadovanou výslednou hodnotu hodu na kostkách a zároveň určují, na kolik byla vaše akce úspěšná, či zda se vůbec povedla.

Oficiální Česká pravidla do hry Warhammer 40000 9. edice naleznete zde:
https://www.warhammer-community.com/wp-content/uploads/2020/07/n7V0DjD9ja1DoQ1A.pdf

© 2016 Jaroslav Dvořák. Václavské náměstí 1, Praha, 110 00
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky